top of page

איך תשמרי על העור שלך בטיסה?


פעם פעם, אחרי הצבא, הייתי דיילת אוויר באל על. למדתי שם לא מעט טריקים באיפור, איך להחזיק אותו כמה שעות טובות ולשמור על לוק של רעננות, גם אחרי 12 שעות במטוס לניו יורק ובמשמרת מטורפת.


טיפים לטיפוח עור הפנים בזמן טיסה

האוויר במטוס הוא יבש והעור חייב החדרת לחות כדי להתגבר על תנאי הטיסה, אז כדי לצאת מהמטוס כמו שנכנסתן אליו, ריכזתי לכן כמה נקודות חשובות מהניסיון שלי:


קרמים

הדבר הכי חשוב הוא הכנה:) לפני העלייה למטוס מאוד כדאי להגזים בקרם לחות עשיר, גם קרם עיניים, ולא לשכוח את הצוואר. היו פעמים, כשהייתי כבר נוסעת ולא דיילת, ששכחתי לשים קרם עשיר - בדיוק בשביל זה יש דגימות בדיוטי פרי! לכי על זה! אפשר ואפילו רצוי להשתמש בקרם עיניים לכל הפנים כי הוא מאוד כבד, העור שלך יהיה מאושר מזה למעלה בשמיים.


תיק איפור

עוד הכנה חשובה היא תיק איפור-טיפוח בתיק שאת עולה איתו למטוס. חשוב מאוד לא לשכוח שהמוצרים שאת אורזת לא יעלו על 100 מ"ל כדי שלא יאלצו אתכן לזרוק אותם לפני העלייה למטוס. אם המוצרים מגיעים באריזות גדולות יותר כדאי לקנות קופסאות קטנות ולשים מראש רק את הכמות שאת מכירה ויודעת שתשתמשי בה. אני סוגרת את המוצרים בשקית אטומה שלא יהיו תאונות מבאסות. בתיק איפור-טיפוח הקבוע שעולה איתי למטוס, יש לי תמיד מגבונים לניקוי פנים, סרום, קרם לחות, קרם עיניים עשיר, שפתון לחות, קרם ידיים וג'ל לחיטוי הידיים, כי ידוע שהמטוס הוא בית גידול לחיידקים. אם הטיסה בשעות היום, אל תשכחי גם קרם הגנה, נכון שאת באוויר אבל השמש חודרת גם למטוס.

איפור קליל

לקראת הטיסה גם מומלץ להתאפר הכי קליל שאפשר, אם את יכולה לוותר על מייק אפ וסומק זה נהדר, אם את ממש חייבת איפור לכי על מסקרה ושפתון, גם ככה קשה לעור שלך.


שתי הרבה מים

בטיסה עצמה שתי הרבה מים, לקראת סוף הטיסה, קחי את אחד מהמגבונים לניקוי הפנים שלך (או להתפנק על מגבת קטנה לידיים מהביזנס עם מים רותחים שהדיילות נתנו לך) ותנגבי לעצמך היטב את כל הפנים ואז שימי את הקרמים שבתיק איפור-טיפוח שלך ולבסוף, כשמתחילים להתארגן לנחיתה אפשר בהחלט להתאפר ולצאת מהמטוס כמו נסיכה!

איך תשמרי על העור שלך בטיסה?

....


Follow us on instagram

bottom of page