מקום התארגנות לכלה

עודכן ב: 20 דצמ 2022

מה כדאי לקחת בחשבון כשאת בוחרת מקום התארגנות לכלה


כבר יותר משמונה שנים איפור כלות זה המקצוע הבלעדי שלי וגם אהבה מאוד גדולה. יש משהו מאוד מספק וממלא להיות הבנאדם הנכון במקום הנכון. ולכן.. הינה ההמלצות שלי על ה'מקום הנכון'. כל כך בסיסי וכל כך חשוב.

כשאת מתכננת את היום המיוחד שלך (סורי על הקלישאה) תחשבי גם ברצינות על המקום שבו את רוצה להתארגן. ביום הזה יהיו הרבה אנשים סביבך, אם זה בנות משפחה, חברה טובה...

גם אם בחרת להתארגן באינטימיות יהיו במהלך ההתארגנות שלך צלמי סטילס ווידאו

ובשלב כלשהו , החדר יתמלא בעוד אנשים שיוסיפו להתרגשות, לשמחה, למתח, ולעניין..


 
הדבר הראשון שכדאי לקחת בחשבון שמתכננים איפה להתארגן הוא לחשוב על מקום עם ספייס 'בריא', ככזה שישאיר לך מרחב לעצמך. הצורך במרחב גם חשוב בגלל שאנשי המקצוע באים עם הרבה ציוד (חכי שתראי את מזוודת האיפור והשיער שלי😊), וגם חשוב בשביל להשאיר מרחב עבודה לצלמים, כדי יוכלו לצלם תמונות מזוויות עומק שונות. עוד נקודות שרק יוסיפו הן שיהיה מקום מואר, עדיף עם אור טבעי, שתהיה מוסיקה ברקע לאווירה טובה והכי הכי חשוב שתרגישי בנוח במקום הזה.

אני בחרתי להתארגן לחתונה שלי בבית של ההורים שלי במושב, היה לי הכי נעים שם, גם מלון זאת אופציה טובה, בטח אם הוא קרוב יחסית למקום שבו תתחתני, צריך רק לבדוק כשסוגרים על חדר שהוא לא חדר קטנטן שיש בו רק מקום למיטה בלבד. עם השנים שוק ה'AIR B&B' ממש התפתח וגיליתי שגם הוא אופציה נפלאה ולפעמים יש מקומות מדהימים להשכרה ובמחירים משתלמים.

במה שלא תבחרי, אני מבטיחה לך שהאנשים שיהיו סביבך באותו היום יעשו ה-כ-ל שהיום הזה ייזכר לטובה.